27 Temmuz 2015 Pazartesi

Elidor ile Doğanın Enerjisi Saçlarımda



Şehir yaşamı, güneş  ve hava kirliliği bir araya gelince zaten ince telli olan saçlarım iyice matlaştı, sönükleşti ve şekil almamaya başladı. Haliyle bu da gün içerisinde kendime olan güvenimi kaybetmeme ve sürekli huzursuz bir hisle gezmeme neden oluyordu. Tam da bu süreçte Elidor'un yeni çıkarmış olduğu  "Doğanın Enerjisi"  serisi ile tanıştım.


Elidor " Doğanın Enerjisi " serisini Jamal Hammadi'nin katkılarıyla bizlerle buluşturdu.

Seride iki varyant bulunuyor. Canlı ve Dirençli Saçlar serisi içerisinde bulunan Ginseng Kökü ile 5 kat daha canlı ve dirençli saçlara sahip olmayı sağlarken;  Güçlü Saç Uçları serisi ise Angelica Kökü ile güçlendirilerek kırılmaya karşı daha dirençli saçlara sahip olmayı sağlıyor.


Ginseng bitkisinin faydaları saymakla bitmez fakat harika bir antioksidan olduğunu ve enerji verdiğini bilmeyen yoktur diye düşünüyorum.  Ginseng Kökü ile güçlendirilen Canlı ve Dirençli Saçlar serisini set halinde kullandığımda saçlarımda oluşan kuruluk ve matlıktan kurtuldum hatta kullandığım ilk anda saçlarımdaki ferahlığı ve rahatlamayı açıkça hissettim.


Sadece ilk yıkadığım gün değil,  sonra ki günlerde bile saçlarımda nemi ve yumuşaklığı koruyarak;  kabarmanın ve elektiriklenmenin önüne geçmesi ise kesinlikle yıldızı hakediyor.
Canlı ve Dirençli Saçlar serisinde şampuan, saç kremi, expres bakım spreyi ve 7/24 şekillendirici bakım kremi bulunuyor.



Angelica Kökü ile güçlendirilen,  Güçlü Saç Uçlarına kavuşmayı sağlayan ve kırılmaları engelleyen seriyi ilk gördüğüm anda çok heyecanlandım. Angelica kökü “ne acaba?” diyerek minik bir araştırma yaptım ve faydalarını gördüğümde ise hayran kaldım.

Faydaları saymakla bitmez;  ben bu yüzden konumuz ile ilgili olan faydalarından bahsetmek istiyorum. Angelica Kökü (melekotu) ; Demir, bakır, manganez ve B12 gibi çeşitli aminoasitler ve yaşamsal elementler içerir. Bu maddeler saç büyümesi için gerekli olan besinleri oluşturmaktadır. Bununla birlikte saçın kuru, sert ve kırılgan olmasını önlemektedir. Saç bezlerini besler, kan dolaşımını hızlandırır, kafa derisini en uygun ve verimli bir şekilde besler, derinin yağ ve salgılama dengesini korur ve saç oluşumu için mükemmel bir ortam sağlar.
Böyle harika etkileri olan bir serinin saçlarıma etkisi de kesinlikle harika oldu. Set halinde kullandığımda tarak saçlarımdan kayarak aktı,  saç uçlarımdaki kuruluk oldukça azaldı hatta yumuşacık oldu.
Güçlü Saç Uçları serisinde; şampuan, saç kremi ve expres saç bakım spreyi bulunuyor.

Serinin tüm ürünleri tarif edemeyeceğim enfes bir kokuya sahip. Kokladığınızda kendinizi  çeşit çeşit çiçeklerin bulunduğu ve kuş cıvıltılarının  yükseldiği bir  bahçede yürürken hayal etme olasılığınız çok yüksek.

Beklenen etkiyi görebilmek için serinin tüm ürünlerinin birlikte kullanılması öneriliyor.

Doğanın Enerjisi serisinin hiç bir ürününün paraben içermediğini unutmayın.

Ben Elidor Doğanın Enerjisi serisi ile yıpranmış ve yorgun saçlarımda doğanın gücünü ve enerjisini hissettim. Doğanın Enerjisi sadece benim değil tüm ev halkının gözdesi haline geldi. Siz de Elidor Doğanın Enerjisi serisi ile Uzak doğunun gizemli bitkilerinin gücünü saçlarınızda hissedebilirsiniz. 

1 yorum:

  1. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve takipteyim .)
    Bana da uğrarsanız çok sevinirim sevgiler...
    http://modadusleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil