1 Ağustos 2016 Pazartesi

Zavoli Marula Şampuanı



Saç bakım ürünlerine olan ilgim malum. Almayı da kullanmayı da çok seviyorum.
Bugün de biten ürünler arasına karışan Zavoli markasına ait Marula Şampuanı ile karşınızdayım. 
" Marula bitkisinden elde edilen yağ, Afrikalı kadınların yüzyıllardır kullandığı güzellik sırrı olarak tanınmaktadır. Bilinen en kuvvetli antioksidanlardan %60 oranında daha etkilidir. Zengin bir C ve E vitamini kaynağıdır.

Zavoli Marula & Mafura Şampuan, sertifikalı organik tarım yoluyla üretilen bitkilerden elde edilmiş oldukça hassas bir şampuandır. İçeriğindeki özel yağ asitleri ve zengin antioksidanlar ile saçları zararlı serbest radikallere karşı korur. Yoğun bir nemlendirme ve yumuşaklık sağlayan özel etkili formülü ile mat, yıpranmış ve boyalı saçlar için önerilmektedir."

Ben kıvırcık , kuru ve ince telli saçlara sahibim. Antalya'da suların fazla kireçli olması da saç bakımımı iyice zor bir duruma sokuyor. Saçlarım zaten ince telli ve çabuk karışan bir yapıya sahipken kireçli su daha da sertleştiriyor
Zavoli Marula Şampuan hoş bir kokuya sahip. Saçlarımı yıkadıktan sonra dahi kokusunu hissettirmesi çok hoşuma gitti. Üstelik vaat ettiği gibi saçlarımı da nemlendirdi ve yumuşaklık kattı. Karışan ve taraması işkenceye dönüşen saçlarımı da kolayca taramamı sağladı. Yumuşaklığı ise 2-3 gün devam etti.  Tek bir yıkama ile temizlik hissini yaşattı . Bakım yağı sürdüğüm zamanların sadece birinde yağ saçımdan arınmadı. Onda da fazla yağ sürdüğüme eminim çünkü yağı ısıtmadan sürmüştüm.

Saçlarımı ağırlaştırmadı, yağlandırmadı , dökülmeye yol açmadı .Eğer köpüren şampuanlar seviyosanız  Zavoli Marula Şampuanı'da seveceğinizi düşünüyorum.

Zavoli ürünlerine Migros ve Watsons mağazalarından ulaşabilirsiniz. Şampuanın fiyatı 19 lira civarında. Ben indirimde denk gelince almayı düşünüyorum.

4 yorum:

  1. İlk kez duyuyorum bu şampuanı. Benim saçlarım da kuru ve ince telli... Mutlaka bakacağım, teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler paylaşım için güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  3. İnce telli saçlara sahip olan birisi olarak ilgimi çekti. Deneyebilirim ben de :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba bende antalyada yaşıyorum :)) Blogunuzu tesadüfen gördüm.Takibe aldım.Bloguma gelirseniz mutluluk duyarım.Sevgiler.

    YanıtlaSil