16 Ocak 2017 Pazartesi

Aralık 2016 Alışverişlerim ( Webzanem , Eve Shop, H&M , Mamacim , Rossmann )


Aralık ayında yine kendimi alışverişe vurmuşum. Bu ay daha uslu olacağıma inanıyorum ama.


Saçlarımı boyatma vaktim geldiği için boya arayışına girmiştim. Phyto ürünlerini severek kullandığım için boya tercihimi de Phyto'dan yana yaptım. Bakır kullandığım için saçlarımı 6C rengini tercih ettim ve kesinlikle çok memnun kaldım . Saçlarım boyadan sonra dahi yumuşacık oldu . Benim saçlarım uzun olduğu için 2 paket aldım. Tanesi 33.8 lira.
Phyto Keratin Serum'u araştıtırken Miskin Kek'imin çok memnun kaldığını görünce onu da aldım. 61.75 lira
Blistex Med Plus tamamen ihtiyaçtan 10 lira civarındaydı.
La Roche Posay Lipikar Gel Lavant ise çok işlevsel bir ürün . Hem yüz hem vücut temizliğine uygun. Bebeklerin kullanımına dahi uygunmuş 15 liraydı sanırım

Bu alışverişlerimi webzanem.com'dan yaptım. Onlar da bir o kadar tester koymuşlar çok teşekkür ederim.

Yılbaşı indirimleri döneminde Gratis çok kalabalıktı. Yolumun üstünde Eve Shop görünce de Maybelline'in yeni maskarasını aldım. 16lira civarındaydı.

H&M 'e her gittiğimde sünger bakar oldum. Bu siyah süngeri ilk kez görünce meraktan aldım 7 lira.



Mamacim.com benim en uzun süredir alıveriş yaptığım site. Bir temizleme jeline ihtiyacım var diye Bioderma aldım. Yanına da Ziaja'nın Hassas ciltler için Enzim Peelingini ekledim. Kargo dahil 56 lira ödedim.

Rossmann'da gezinirken kasanın yanında Rival de Loop'un kömürlü mini maskesini görünce meraktan aldım. Sınırlı bir ürünmüş ama beğendim. İndirimde 3.8 liraydı.

Cyrene  Black Friday için 3 farklı kutu hazırlamıştı. Ben de 2 kutusunu aldım. 
2 li paketin fiyatı 39 liraydı. İçerisinden Searene Temizleme suyu , Argan Milk serum ve renkli nemlendirici tam boy çıktı. Mini boy bir tonik ve birsürü tester yine Cyrene'in ne kadar bonkör olduğunu gösterdi.

3 lü paketin içinden El kremi , tonik , Gece bakım serumu , renkli nemlendirici ve tabi bir Cyrene klasiği olarak paket paket tester çıktı.
İki paketi aldığım için de mutlu oldum fakat Gizemli İkili'nin beni daha çok mutlu ettiğini de itiraf etmem gerek.

Baya dolu alışveriş yapmışım sanki Bu sebeple de Project Pan'e başlamak şart oldu. Ne dersiniz?


18 yorum:

  1. Baya ganimet toplanmış ben uzun bir süre ne makyaj ne de cilt bakım ürünü almayacam elimde dünyanın ürünü var :(

    YanıtlaSil
  2. yaa evet gizemli ikili çok güzelmiş ben üçlüleri aldım keşke onu da alaydım güle güle kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben üçlüyü almıştım ertesi gün farklı ürünler olduğunu öğrenince 2 liyide aldım ama iyi ki almışım dedim. Çok teşekkür ederim:)

      Sil
  3. Güle güle kullan Gözde'cim! Valla nasılsa yapamıyoruz, boşver Project Pan'ı derim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ablacım. Ay doğru ama en azından belirli zaman vazgeçmeden aynı ürünleri kullanırım belki diye avutuyorum kendimi:)

      Sil
  4. güle güle kullan canım ürünlerini :)

    YanıtlaSil
  5. Cyrene bu kez kutusunu almadım. Keşke alsaydım diyeceğim bir kutu olmamış benim için gerçi.. Hepsini güzel günlerde kullan =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Bende ikili kutuyu çok daha fazla sevdim :)

      Sil
  6. Güle güle kullan hepsini :) Çoğu cilt bakımı zaten, rahat rahat biterler bence :)

    YanıtlaSil
  7. Uuu ne kadr çok ve güzel ürünler var!^^ Güle güle kullan hepsini. Bence de bir project pan şart:P Kolay bitecek gibiler zaten renkli kozmetik zor bitiyor:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkli kozmetik almaya çok yanaşmıyorum aylardır ama saç ve cilt bakım ürünleri gönlümü fethediyor. PP yapmayı düşünmüştüm ama Şubat'ı da atlatayım ihtiyaçlarımla beraber birkaç kampanyayı değerlendireyim diyorum:)

      Sil
  8. güle güle kullan tatlım hepsini bioderma temizleme jelinden ben memnun kaldım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben henüz açamadım ama Bioderma ne yapsa güzel olur diye düşünüyorum:)

      Sil
  9. Phyto saç boyalarını çok merak ettim şimdi.Hepsini güle güle kullan canım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım boyalar gerçekten çok çok başarılı. Düşündüğümden çok daha iyiler . Bir yazı yazsam iyi olacak hakkında sanırım çünkü ne kadar methiye düzsem az kalır:)

      Sil