11 Ocak 2017 Çarşamba

Kozmodiva.com Alışverişim



Merhaba,

Yeni yılın ilk yazısı ile bugun karşınızdayım. Aslında Aralık ayının tamamında yaptığım alışverişleri paylaşacaktım fakat bazı ürünlerin fotoğrafını çekmeyi unuttuğum için Kozmodiva.com alışverişimden bahsetmeye karar verdim.


Cilt bakım ürünlerinde çoğunluklu tercihim dermokozmetik markalar olduğu için alışverişlerimi de internet üzerinden yapmayı tercih ediyorum. Hem daha uygun oluyor hem de evimin konforunda alışverişmi tamamlıyorum. 

Kozmodiva.com Analya'dan hizmet veren , bünyesinde birçok marka barındıran bir firma.Cildim son zamanlarda çok hassaslaştığı için tamamen hassasiyete yönelik ürün arayışındayken Darphin markasına ait Bakım yağları serisinden Papatya yağını almaya karar verdim.
Kozmodiva'da fiyatını uyguna görünce kendilerine ürünün son kullanma tarihi ile ilgili bilgi almak istediğimi söyledim ve çok kibar yaklaşımla sorularımı yanıtladılar.( Ben tüm alışverişlerimden önce mutlaka almak istediğim ürünün son kullanma tarihini soruyorum bu arada )
Papatya Yağı'nın fiyatı 144 liraydı.

Alışverişimi yaptığım gün kargoya verildi ve 2. iş gününde elime ulaştı.Kargo paketi gerçekten çok sağlam şekilde paketlenmişti.Yanında da minik hediyeler mevucttu ki gönlümü fethettiler.

Az önce de siteden Eeose kirpik serumunu 49.9 liraya sipariş verdim hatta.Sizlere de rahatlıkla tavsiye edebileceğim bir firma oldu Kozmodiva.com.

Şu an da birçok markada indirimler mevcut . Mutlaka bakmanızı öneririm.

8 yorum:

  1. Gözde'cim güle güle kullan! Bu site de aklımda bulunsun. Alışveriş yaparken deneme boy ürün istediğini belirten bir not bıraktın mı? Malum geçen sefer ben böyle not bırakmayınca herhangi bir şey yollamamışlardı :) Öpüyorum çok, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak Ablacığım çok teşekkür ederim. Ben siteden alışveriş yapmadan önce kendilerine mail atmıştım son kullanma tarihi ile ilgili beni bizzat aramaları çok hoşuma gitti. Ben her alışverişimde mutlaka cildime uygun deneme boy ürün istiyorum ama Kozmodiva kendileri sordu cilt tipimi filan. Böylelikle yeni markalarla tanışmış oluyorum. Phyto ile de böyle tanışmıştım . Sen de cilt tipini söylersen eminim yardımcı olacakalardır:)

      Sil
  2. güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  3. Hepsini güle güle kullan. :) Ben de genellikle cilt bakımımda dermokozmetik tercih ediyorum. Bolca da tester göndermişler, bu site aklımda olsun. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Çok kibarlar gerçekten watsapp hattından da her an ulaşabilmek de oldukça hoş :)

      Sil
  4. Darphin bu sene denemek istediğim markalardan. Yeni PP ile elimdekiler bitecek sanırım, gönül rahatlığı ile alabileceğim. O nedenle yorumlarını bekliyorum <3 Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlkeciğim o zaman şimdiden Hydraskin nemlendiricisini önerebilirim. Onu çok beğendim çünkü. Bu ürünü de bir süre kullandıktan sonra yazacağım. Çok öpüyorum:)

      Sil
  5. Bu yıl ben de Darphinle tanışmak istiyorum :)
    Çok güzel bir alışveriş olmuş, güle güle kullan hepsini de...

    YanıtlaSil